Івановецька громада
Закарпатська область, Мукачівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Як впроваджується Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг

Дата: 31.01.2024 14:58
Кількість переглядів: 59

Цифровий розвиток соціальної сфери забезпечує зручність отримання послуг і допомог для громадян, оптимізує бюрократичні процеси  і в цілому підвищує ефективність соціальної підтримки. У цьому аспекті державна соціальна політика глобально спрямована на створення зручних умов для досягнення високого рівня життя громадян. 

Мінсоцполітики спільно з партнерами продовжує роботу в рамках проекту Електронний кейс-менеджмент, який покликаний оптимізувати роботу соціальних працівників, надавачів соціальних послуг та забезпечити  системний підхід до організації надання допомоги вразливим категоріям населення та особам і сім’ям, які опинились у складних життєвих обставинах.

Минулого року було представлено створений вперше Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг, який є підсистемою Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС). На даному етапі всі надавачі соціальних послуг вперше внесені в єдину систему та доступні переліком на сайті Мінсоцполітики, а також доступні у дашборді 

, де громадяни вже можуть обирати надавачів фільтрами за типом послуги, географічною ознакою та іншими параметрами.

Завдяки новому Реєстру, держава та органи соціального захисту населення отримують зручний доступ до актуальної інформації про всіх надавачів соціальних послуг, сприяючи ефективності та контролю соціальної допомоги. Сьогодні реєстраторам, які забезпечують збір та узагальнення інформації щодо надавачів соціальних послуг, а також самим надавачам соціальних послуг більше не потрібно самостійно подавати інформацію до Мінсоцполітики,  оскільки вона вже одразу міститься в ЄІССС. Це забезпечує більшу прозорість ринку та спрощує роботу працівників органів соціального захисту. Такий підхід гарантує, що надавачі, які внесені до Реєстру, мають належні права на надання соціальних послуг та підтверджують наявність документів про освіту, фаховий рівень працівників тощо.

Мінсоцполітики працює, аби забезпечити максимальну зручність та доступність отримання соціальних послуг для всіх громадян. За допомогою передових цифрових інструментів робота покращується, стає більш ефективною.

 За матеріалами Мінсоцполітики

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь