Івановецька громада
Закарпатська область, Мукачівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ЗВІТ відділу організаційно-кадрової, оборонної та мобілізаційної роботи за 2022 рік

Дата: 20.02.2023 13:51
Кількість переглядів: 415

Фото без опису

ЗВІТ

відділу організаційно-кадрової, оборонної та мобілізаційної роботи

за 2022 рік

 

У своїй роботі відділ організаційно-кадрової, оборонної та мобілізаційної роботи керується Конституцією України, Законами України, постановами Кабінету Міністрів України, Указами Президента України, рішеннями  сільської  ради, виконавчого комітету, регламентом сільської ради та виконавчого комітету, розпорядженнями сільського голови, а також положенням про відділ, посадовими інструкціями, та іншими нормативними актами.

Структура апарату виконавчого комітету Івановецької сільської ради та її виконавчих органів затверджена рішенням 21 сесії Івановецької сільської ради восьмого скликання від 24.12.2021року 731. Протягом 2022 року відділом організаційно-кадрової, оборонної та мобілізаційної роботи було підготовлено 1 проєкт рішень щодо внесення змін до структури та штатної чисельності апарату виконавчого комітету Івановецької сільської ради та виконавчих органів та 8 проєктів рішень з інших питань.

До структури виконавчих органів Івановецької сільської ради станом на 31.12.2022 року входять чотири головних розпорядників коштів загальною штатною чисельністю 45 штатних одиниць: апарат виконавчого комітету Івановецької сільської ради (30 шт.од.), відділ фінансів (3 шт.од.), відділ освіти, культури, молоді та спорту (10 шт.од), служба у справах дітей (2 шт.од.).  

Станом на 31.12.2022 року загальна облікова чисельність в Івановецькій сільській раді складає 40 штатних одиниць, у тому числі 35 (88%) - посадові особи місцевого самоврядування; 4 (10%) – службовці; 1 (2%) - робітник, а саме:

  • в апараті сільської ради працює 20 посадових осіб місцевого

самоврядування, 1 службовець  та 1 робітник, зайнятий обслуговуванням органу місцевого самоврядування;

  • у відділі освіти, культури, молоді та спорту  - 10 посадових осіб;
  • у відділі фінансів - 3 посадові особи;
  • у службі у справах дітей  - 2 посадові особи.

В загальній чисельності посадових осіб місцевого самоврядування:

  • віком до 35 років складає 14% від загальної чисельності;
  • віком  35-50 років 48%;
  • віком 50-60 років 24%;
  • у віці понад 60 років 14%.

Найчисельнішою віковою групою працівників виконавчих органів залишається група 35-50 років, серед яких багато фахівців в високим професійним рівнем роботи.

За стажем служби в органах місцевого самоврядування:

  • до 3 років – 43,5% від загальної чисельності працівників;
  • від 3 до 5 років – 5,6 %;
  • від 5 до 10 років – 14,5%;
  • від 10 до 15 – 19,6%;
  • від 15 до 20 – 2,8%;
  • від 20 до 25 – 8,4%;
  • більше 25 років – 5,6%.

 За освітою повну вищу освіту рівня спеціаліст, магістр мають 83% працюючих посадових осіб місцевого самоврядування, базову вищу рівня бакалавр – 17% працівників. Більшість серед працюючих у виконавчих органах місцевого самоврядування становлять жінки - 83%. 

Прийняття на службу посадових осіб сільської ради здійснюється в установленому законодавством порядку. Відділ організаційно-кадрової, оборонної та мобілізаційної роботи приймає документи від претендентів на вакантні посади, готує документи на переведення та звільнення з посад. За потребою готує інформацію про наявність вакансій до центру зайнятості.

На кожного прийнятого на роботу до сільської ради працівника оформляється особова справа. Упродовж 2022 року працівниками відділу упорядковувалися особові справи працівників сільської ради у відповідності до Порядку ведення особових справ посадових осіб місцевого самоврядування, а також провели використання графіку відпусток минулого року та підготували до затвердження графік відпусток працівників сільської ради на 2022 рік.

Призначено на посади за конкурсом 12 посадових осіб місцевого самоврядування та сформавано особові справи прийнятих працівнків.

Переведено на вищі посади за конкурсом 7 працівників, чи за іншою процедурою передбаченою законодавством. При призначенні на посади посадовим особам проводилась спеціальна перевірка відповідно до Закону України «Про очищення влади». Також приймались на роботу та звільнялись з роботи працівники, не посадові особи місцевого самоврядування.

Крім того, приймались працівники за строковим трудовим договором на час відсутності основного працівника.

За звітний період укладено контракт з керівником комунальної установи сільської ради з Прокопцем Русланом Івановичем, директором комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги  Івановецької сільської ради».

У звітному періоді вибуло 10 посадових осіб місцевого самоврядування із різних причин: за власним бажанням та за згодою сторін. Звільнено одного  керівника  комунальної установи сільської ради  у зв’язку  із порушенням вимог законодавства та умов контракту.

За звітний період розроблено 9 посадових інструкції, 2 Положення про структурні підрозділи виконавчого комітету Івановецької сільської ради та опрацьовано в новій редакції 1 Положення про структурний підрозділ виконавчого органу Івановецької сільської ради.

Відповідно до ст. 15 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»  протягом звітного періоду 2022 року 3  посадовим особам місцевого самоврядування присвоєно чергові ранги  та 13 працівникам встановлено надбавки за вислугу років.

Упродовж 2022 року посадові особи відділів виконавчого комітету сільської ради та його виконавчих органів підвищували свій професійний рівень.

За 2022 рік відділом організаційно – кадрової, оборонної та мобілізаційної роботи підготовлено 228 розпоряджень з основної діяльності, 34 розпорядження з кадрових питань та 92     розпорядження про відпустки.

Забезпечено  в повному обсязі розгляд та надання інформації на  запити облдержадміністрації, обласної ради, районної державної адміністрації, установ та організацій, звернень громадян  в межах компетенції відділу.

На офіційному веб-сайті сільської ради регулярно оприлюднювалися проєкти рішень, рішення сільської ради, регуляторні акти, інші нормативні документи та оголошення, які потребують оприлюднення.

        За підсумками аналітичних  інформацій,  які надходили протягом року з Закарпатської обласної адміністрації - Закарпатської військової адміністрації та Районної військової адміністрації - Районної державної адміністрації зауважень щодо строків виконання  контрольних документів до Івановецької сільської ради не було, всі документи виконувались вчасно.

        Забезпечено чітку організацію приймання-передачі  інформації засобами електронного зв’язку та через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.

Протягом звітного періоду відділом забезпечено в повному обсязі організаційно-технічне обслуговування  сільської ради, її постійних комісій  та виконавчих органів ради.

        На  високому організаційному рівні ведеться діловодство. Загальна кількість документів, яка надійшла станом на 31.12.2022 року до Івановецької сільської ради становить 1615 одиниць.

За звітний період Івановецькою сільською радою  до установ  центральних органів виконавчої влади, обласних  та районних адміністрацій, підприємств, установ та організацій направлено 906 документів.

Відділом організаційно-кадрової, оборонної та мобілізаційної роботи здійснюється ведення військового обліку  і бронювання військовозобов’язаних і призовників,  які працюють у сільській раді та зареєстровані на території Івановецької сільської територіальної громади.

Проводиться перевірка військово-облікових документів призовників і військовозобов’язаних при прийнятті на роботу, склад сім’ї, звіряння з Мукачівським РТЦК та СП облікових даних карток первинного обліку призовників і військовозобов’язаних, які перебувають на військовому обліку, з їх обліковими даними, що містяться в особових картках призовників і військовозобов’язаних сільської ради, виконання вимог Мукачівського РТЦК та СП щодо звільнення від роботи для прибуття до Мукачівського та РТЦК, проходження медичної комісії, навчальних зборів, постійно готуються та подаються відповідні звіти, тощо.

      Інспектора ВОС Івановецької сільської ради організовують організаційні заходи  серед молоді, ведуть роз’яснювальну роботу щодо відбору кандидатів на проходження військової служби за контрактом.

В адмінбудинках даними працівниками проводиться агітаційна робота з бажаючими кандидатами та надається їм відповідна інформація стосовно військової служби за контрактом.

На території Івановецької сільської ради військовозобов’язаних та призовників обліковується  2465 чоловіків, в тому числі:

  • офіцерів  -         27 чол;
  • прапорщики –  5 чол;  
  • сержанти   -      426 чол;
  • солдати     -        973 чол;
  • призовники –    318 чол;
  • допризовники –  70 чол;
  • жінки    -   121 чол;
  • непридатні -  430 чол;
  • ЗСУ  -  95 чол.

Також на території сільської ради перебуває на обліку 95 учасників бойових дій; воїнів інтернаціоналістів 13 чоловіків; учасників ліквідації аварії на ЧАЄС 12 чоловіків; отримало посвідчення 7 чоловіків.

На протязі 2022 року троє військовослужбовців загибли під час проходження військової служби.

Виїхали за межі області та за кордон без зняття військового обліку 381 чоловік.

Інспектора ВОС з військовозобов’язаними під час подвірного обходу проводять роз’яснювальну роботу стосовно статей Закону України «Про військовий обов’язок та військову службу».

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь