Івановецька громада
Закарпатська область, Мукачівський район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Центр надання адміністративних послуг Івановецької сільської ради інформує!

Дата: 11.11.2021 14:07
Кількість переглядів: 459

Центр надання адміністративних послуг Івановецької сільської ради інформує!

     Реєстрація місця проживання – це внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру, а також паспортного документа про місце проживання із зазначенням адреси житла. Громадяни України, а також іноземці або особи без громадянства, в тому числі і діти, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов'язані протягом 10 днів після прибуття до нового місця проживання зареєструвати місце свого проживання.

     Місце проживання дитини, яка не досягла чотирнадцяти років також є необхідним і визначається за згодою батьків. Відповідно до положень Цивільного кодексу України місцем проживання фізичної особи, яка не досягла чотирнадцяти років є місце проживання її батьків (усиновлювачів), опікунів або законних представників, з ким вона проживає.

Зважаючи на вище викладене та з метою уникнення непорозумінь під час реєстрації місця проживання дітей після 14 років, прохання до батьків звернутися до ЦНАП селищної ради для врегулювання питання щодо реєстрації місця проживання дітей.

Перелік необхідних документів для врегулювання питання щодо реєстрації місця проживання дітей, які не досягли 14-ти річного віку:

  • копії паспортів обох батьків 1, 2, 9-11 сторінки;
  • копія свідоцтва про народження дитини;
  • копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (батьків та за наявності дитини);
  • якщо батьки розлучені, то копію рішення суду де вказано з ким має право проживати дитина;
  • якщо одинока мати то копію витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини, із зазначенням підстави для внесення відомостей про батька дитини до актового запису про народження дитини відповідно до абзацу першого частини першої статті 135 Сімейного кодексу України.

    Якщо дитина зареєстрована до моменту створення Центру надання адміністративних послуг Івановецької сільської ради  то прохання надати до центру копію свідоцтва про народження дитини та копію довідки про реєстрацію місця проживання.

    Одночасно Центр надання адміністративних послуг сільської ради переконливо просить Вас, під час відвідування Центру для отримання будь яких видів послуг мати з собою паспорти/свідоцтва про народження всіх зареєстрованих за вашою адресою осіб.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь