Звіт про діяльність секретаря Івановецької сільської ради VIII скликання Калинича Євгена Юрійовича за 2024 рік
26 січня 2021 року рішенням 4 сесії мене обрано секретарем Івановецької сільської ради VIII скликання. Рішенням цієї ж сесії на мене покладено і повноваження секретаря виконавчого комітету сільської ради.
У своїй роботі керуюсь Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад», «Про запобігання корупції», «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян», «Про адміністративну процедуру», нормативно-правовими актами Президента України та Кабінету Міністрів України, актами вищих органів місцевого самоврядування, Регламентом Івановецької сільської ради VIII скликання, Положенням про постійні комісії Івановецької сільської ради VIII скликання, рішеннями сільської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями сільського голови та іншими чинними нормативно-правовими актами, у тому числі міжнародними.
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОВЕДЕННЯ СЕСІЙ ІВАНОВЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Усі засідання пленарних засідань сесій сільської ради у звітному періоді були відкритими, проводились гласно з можливістю громадянам бути присутніми на них.
Так, протягом 2024 року організовано проведення 10 сесій Івановецької сільської ради, з них: 3 позачергових, 7 чергових.
У порядку виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» забезпечено оприлюднення проєктів рішень ради та направлено на опрацювання депутатами близько 450 проєктів рішень, на основі яких Івановецькою сільською радою VIII скликання прийнято 405 рішень, які також протягом п’яти робочих днів з дня затвердження оприлюднено на сайті Івановецької сільської ради за доменною адресою https://ivanovecka-gromada.gov.ua/ в розділі «Офіційні документи».
На виконання вимог Закону України № 3590-IX «Про внесення змін до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо забезпечення прозорості місцевого самоврядування» з грудня 2024 року ведеться відеофіксація засідань постійних депутатських комісій ради та засідань сесій з наступним оприлюдненням на сайті сільської ради.
Забезпечено оприлюднення результатів голосувань депутатів сільської ради на пленарних засіданнях згідно даних поіменного голосування.
Своєчасно забезпечено оформлення матеріалів та протоколів засідань сесії, які сформовані та підшиті в окремі справи. В окремі справи сформовано протоколи засідань постійних депутатських комісій.
Під час прийняття рішень проводилась робота, спрямована на запобігання виникненню конфлікту інтересів.
Загалом депутатами сільської ради VIII скликання прийнято 1817 рішень на 58 сесіях. Ведеться журнал реєстрації рішень сільської ради.
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ДЕПУТАТСЬКОГО КОРПУСУ
ІВАНОВЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Відповідно до своїх повноважень координував роботу всіх постійних комісій та контролював забезпечення депутатів усіма необхідними матеріалами для розгляду питань порядку денного; брав безпосередню участь у засіданнях депутатських комісій ради. За поточний період забезпечено допомогу в організації 17 засідань постійних комісій Івановецької сільської ради VIII скликання з них:
- 10 засідань постійної комісії ради з питань фінансів та бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва;
- 7 засідань постійної комісії ради з питань земельних відносин, охорони довкілля, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток, збереження історичного середовища та благоустрою.
Здійснювався постійний моніторинг змін до законодавства України, зокрема з питань місцевого самоврядування, та велась робота щодо підвищення рівня професійних та управлінських навиків депутатів. Так, на електронні скриньки депутатів надсилались інформаційні повідомлення про участь у заходах, які проводили Всеукраїнська громадська кампанія «Атестація депутатів місцевих рад» та USAID «ГОВЕРЛА», а саме:
- 12 березня 2024 року онлайн тренінг від проєкту USAID «ГОВЕРЛА» спільно з Рівненським регіональним центром підвищення кваліфікації на тему: «Фінансова доброчесність. Електронне декларування»;
- 30 травня 2024 року щомісячний онлайн вебінар на тему: «Засоби "примусу" для виконання рішень ОМС» від громадської кампанії «Атестація депутатів місцевих рад» в рамках ініціативи «Депутатська майстерня»;
- 26 червня 2024 року щомісячний онлайн вебінар на тему: «Оптимізація системи місцевого самоврядування: можливо чи ні?» від громадської кампанії «Атестація депутатів місцевих рад» в рамках ініціативи «Депутатська майстерня».
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАНЬ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІВАНОВЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
На виконання вимог Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» засідання виконавчого комітету проводились щомісячно, у разі необхідності скликалися позачергові засідання. Порядок денний засідань та прийняті рішення виконавчого комітету оприлюднювалися протягом п’яти робочих днів з дня затвердження на сайті громади за доменною адресою https://ivanovecka-gromada.gov.ua/ в розділі «Офіційні документи» згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Виконавчий комітет працював відповідно до затвердженого плану роботи, сформованого на підставі пропозицій структурних підрозділів та виконавчих органів сільської ради.
Протягом 2024 року підготовлено 17 засідань виконавчого комітету, на яких прийнято 181 рішення, які стосувалися присвоєння поштових адрес, створення різних комісій та затвердження положення про їх роботу, схвалення проєктів місцевих програм, заслуховування звітів та ряду інших питань, що відносяться до компетенції виконавчого комітету. Усі прийняті виконкомом рішення доведені безпосередньо до зацікавлених сторін та виконавців.
Усі засідання виконавчого комітету сільської ради у звітному періоді були відкритими, проводились гласно з дотриманням принципів законності.
Своєчасно забезпечено оформлення матеріалів та протоколів засідань виконкому, які сформовані та підшиті в окремі справи.
Ведеться журнал реєстрації рішень виконавчого комітету.
ІНША ДІЯЛЬНІСЬ В РАДІ ТА КОМІСІЯХ
Відповідно до функціональних обов’язків забезпечував якісне, своєчасне виконання завдань та доручень сільського голови; сприяв ефективній взаємодії між старостинськими округами Івановецької сільської ради, структурними підрозділами ради, виконавчими органами ради, комунальними підприємствами та установами Івановецької сільської територіальної громади та координував їх діяльність; здійснював щоденний особистий прийом громадян та вживав заходів щодо своєчасного розгляду їх пропозицій, заяв та скарг; брав участь у відкритті меморіальної дошки загиблим воїнам у селі Лохово та селі Копинівці.
Протягом звітного періоду проведено одне засідання конкурсної комісії на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування Івановецької сільської ради, яку я очолюю.
Як заступник голови опікунської ради при виконавчому комітеті Івановецької сільської ради з питань забезпечення прав повнолітніх осіб, які потребують опіки (піклування) основним завданням якої є сприяти забезпеченню реалізації прав осіб з інвалідністю, одиноких громадян похилого віку на життя, охорону здоров’я, соціальний захист, соціальне обслуговування взяв участь в 9 її засіданнях.
Також як заступник голови взяв участь у 2 засіданнях координаційної групи з питань визначення потреб населення Івановецької сільської територіальної громади у соціальних послугах під час дії на території України або в окремій її місцевості надзвичайного або воєнного стану.
Як член комісії з питань захисту права дитини при виконавчому комітеті Івановецької сільської ради взяв участь в 13-ти її засіданнях.
В період відсутності основного працівника реєстрував актові записи про шлюб, народження, смерть; посвідчував вірність архівних заповітів, реєстрував заповіти в Реєстрі нотаріальних дій через СЕВ ОВВ. Протягом звітного періоду реєстрував поштові адреси на підставі рішень виконавчого комітету в Реєстрі будівельної діяльності.
У 2025 році переді мною стоять ті ж завдання та обов’язки, що і в звітному періоді. Вся діяльність буде спрямована на неухильне їх виконання.
Секретар сільської ради Євген КАЛИНИЧ