Пресслужба ПрАТ «Закарпаттяобленерго» роз’яснює як перевірити свою чергу ГПВ в чат-боті «Закарпаттяобленерго»
Споживачі запитують як перевірити свою чергу Графіку погодинних відключень у чат-боті «Закарпаттяобленерго» у Telegram чи Viber?
Для перевірки своєї черги ГПВ, а також виду обмежень електропостачання, уточнення інформації, слід увійти в обраний чат-бот у Telegram чи Viber.
Якщо ви зареєстровані в чат-боті, то одразу при вході перейдіть у розділ «Мої особові рахунки», виберіть той, за котрим хочете перевірити інформацію щодо обмеження електропостачання, і натискайте на кнопку «Черга відключень». Система одразу «підтягне» всю інформацію щодо застосування того чи іншого виду обмежень за адресою, за якою закріплений ваш особовий рахунок.
Якщо ви не зареєстровані в чат-боті, то ми рекомендуємо зайти за посиланням у обраному чат-боті:
- в Telegram: https://t.me/zakarpatenergybot
у Viber: https://chats.viber.com/zakarpatenergybot
Після входу натиснути на кнопку у правому нижньому кутку з написом «Як користуватись ботом?» і розпочати процедуру реєстрації в сервісі.
На фото зображено, як виглядають стартові сторінки чат-бота в кожному з месенджерів.
Для реєстрації в чат-боті вам потрібно ввести свій особовий рахунок (чи кілька особових рахунків, за якими ви хочете в майбутньому отримувати всі послуги). Для цього оберіть розділ «Мої особові рахунки», за ним - «Додати особовий рахунок», відтак оберіть спосіб, за яким ви хочете додати рахунок, це або «за номером лічильника», або «за ЕІС-кодом». Віднайдіть потрібну інформацію (номер лічильника - на корпусі лічильника під штрих-кодом, особовий рахунок - на квитанції чи договорі), і після завершення всіх дій ви зможете користуватись усіма послугами, в тому числі легко шукати вашу чергу відключень.
Звертаємо увагу: достатньо один раз зареєструватись, і після цього щоразу, як ви входитимете до чат-боту, зможете одразу користуватись його сервісами.
У майбутньому, після реєстрації, вам достатньо буде натиснути на свій чи обраний особовий рахунок (ви навіть зможете назвати їх для легшої орієнтації, наприклад, «мій дім» чи «дім мами»), і ви одразу зможете бачити всі сервіси, як-от «Черга відключень», «Подати показник», «Планові вимкнення», «Повідомити про проблему», «Немає світла» (сервіс, що в реальному часі за вашою адресою показує причину відсутності світла») тощо. На фото внизу показано приклад такого меню.
Коли ви натиснете на кнопку «Черга відключень», то одразу зможете побачити і свою чергу у графіках (ГПВ, ГАВ, СГАВ), і переглянути графік на сьогодні чи завтра).
ПрАТ «Закарпаттяобленерго» пропонує споживачам реєструватись у чат-ботах й користуватись сучасними сервісами товариства в онлайн-режимі.
Тримаємось, боремось, переможемо!