Івановецька громада
Закарпатська область, Мукачівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ "Реєстрація місця проживання (перебування) особи"

Дата: 28.05.2024 15:42
Кількість переглядів: 79

                                                                                                                                        ЗАТВЕРДЖЕНО 

                                                                                                                                        Рішення виконавчого комітету 

                                                                                                                                        Івановецької сільської ради

                                                                                                                                         від 14.05.2024  71

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

Реєстрація місця проживання (перебування) особи

 

 

Відділ з питань забезпечення діяльності  «Центр надання адміністративних послуг» Івановецької сільської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центра надання адміністративних послуг)

 

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або

центра надання адміністративних послуг

1

Місце знаходження

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Івановецької сільської ради

89622 Закарпатська область, Мукачівський район,

 с. Іванівці, вулиця Миру, 15

Віддалені робочі місця центру надання адміністративних послуг:

89634 Закарпатська область, Мукачівський район, с. Жуково, вулиця Миру, 26  

89634 Закарпатська область, Мукачівський район, с. Лохово, вулиця Центральна, 42       

 89632 Закарпатська область, Мукачівський район, с. Бобовище, вулиця Миру, 44       

89631 Закарпатська область, Мукачівський район, с. Копинівці, вулиця Миру, 94                 

2

Режим роботи

Центр надання адміністративних послуг:

Понеділок, вівторок, середа, п’ятниця з 08.00 по 17.00

Четвер з 08.00 по 19.00.

Без перерви на обід

Субота, неділя – вихідні дні.

 

Віддалені робочі місця центру надання адміністративних послуг:

Понеділок, вівторок, середа, четвер з 08.00 по 17.00

п’ятниця з 08.00 по 15.00          

Обідня перерва з 12.00 до 12.45 год.

Субота, неділя – вихідні дні.

 

3

Телефон, адреса

електронної пошти. веб-сайт

Центр надання адміністративних послуг:

89622 Закарпатська область, Мукачівський район,

 с. Іванівці, вулиця Миру, 15

e-mail: cnapivanivtsi@gmail.com

 Офіційний сайт: https://ivanovecka-gromada.gov.ua

 

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання  адміністративної послуги

4

Закони України

 Закон України «Про               надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та peєcтpaцiï місця проживання в Україні»

Закон України «Про свободу        пересування                                                                    та

вільний вибір місця проживання в Україні»

Закон України «Про місцеве самоврядування» Закон України «Про адміністративні послуги» Закон України «Про адміністративну процедуру»

Закон України «Про порядок виїзду з України i в'їзду в Україну громадян України»

Закон України «Про військовий обов'язок i військову службу»

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та ïx обтяжень»

Закон України «Про іпотеку»

Закон України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство  України,  посвідчують  особу  чи  її спеціальний статус»

5

Акти Кабінету

            Постанова Кабінету Міністрів України Міністрів Українивід 07.02.2022 № 265 «Деякі питання декларування i реєстрації місця        проживання та ведення реєстрів територіальних громад»

Постанова  Кабінету  Міністрів  України від 30.12.2022 3ч 1487 «Про затвердження Порядку організацій та ведення військового обліку призовників, військовозобов'язаних та резервістів»

Постанова  Кабінету  Міністрів  України від 04.08.2023 № 820 «Про затвердження Порядку внесення відомостей про адресу задекларованого/ зареєстрованого місця проживання (перебування), що знаходиться на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України, а також на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та внесення змін до порядків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2022 р. № 265»

   Постанова  Кабінету  Міністрів  України від 04.12.2019 № 1137 «Питання Єдиного державного веб порталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг»

       

 

6

Акти центральних

органів виконавчої влади України

Наказ   MBC   від   16.08.2016   №   816   «Про

затвердження Порядку провадження за заявами про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 вересня 2016 року за

№ 1241/29371

          Наказ M3C від 22.12.2017 № 573 «Про затвердження Порядку провадження в закордонних дипломатичних установах України за заявами про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадян України, які виїхали за кордон тимчасово», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18 січня 2018 року за № 77/31529

7

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого

самоврядування

 Рішення дев’ятої сесії восьмого скликання від 15.04.2021 №256 «Про створення Центру надання адміністративних послуг Івановецької сільської ради, затвердження їх структури та Положень про нього»

 

Рішення дев’ятої сесії восьмого скликання від 15.04.2021 №257 «Про затвердження Регламенту роботи Центру надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Івановецької сільської ради.

Умови отримання адміністративної послуги

8

Підстава для

отримання адміністративної послуги

Заява  про  реєстрацію  місця  проживання

(перебування) фізичної                                         особи/законного представника/представника на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку (далі — представник), уповноваженої особи житла a6o уповноваженої особи спеціалізованої соціальної установи, закладу для бездомних осіб, іншого надавача соціальних послуг з проживанням за формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України та відповідні документи.

9

Перелік документів,

необхідних для отримання адміністративної послуги, та умови отримання адміністративної послуги

Для реєстрації місця проживання (перебування)

особа a6o її законний представник (представник), уповноважена особа житла a6o уповноважена особа спеціалізованої соціальної установи, закладу для бездомних осіб, іншого надавача соціальних послуг з проживанням подає:

1) заяву за формою згідно з додатками 2, 8 до Порядку декларування та реєстрації місця проживання (перебування), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2022 р. N* 265 (далі — Порядок);

       

 

Фото без опису

 

 

 

  1. паспортний документ особи* (паспорт громадянина України. тимчасове посвідчення громадянина України. посвідка на постійне проживання. посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист), a6o документ, що посвідчує особу без громадянства, з особистими даними, a6o довідку про звернення за захистом в Україні (для осіб. які реєструють місце перебування);

 

  1. документи, що підтверджують:

право на проживання (перебування) в житлі, зокрема свідоцтво про право власності, ордер, договір оренди (найму, піднайму), договір найму житла у гуртожитку (для студентів), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього. права на реєстрацію місця проживання a6o інші підтверджуючі документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання (перебування) особи здійснюється за згодою власника (співвласників) житла, наймача та членів його сім'ї, уповноваженої особи житла (зазначені документи та згода не вимагаються під час реєстрації’ місця проживання (перебування) малолітніх та неповнолітніх дітей за адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) батьків a6o законних представників (представників). a6o одного з них;

право на перебування a6o взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, іншого надавача соціальних послуг з проживанням (довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі для бездомних осіб, іншого надавача соціальних послуг за формою згідно з додатком 4 до Порядку), копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджуються Міністерством соціальної політики (для осіб, які перебувають на обліку у таких установах a6o закладах);

  1. відомості a6o документ, що підтверджує сплату адміністративного збору (не подається у разі здійснення реєстрації місця перебування);

            У разі подання заяви законним представником (представником) особи додатково подаються:

  1. документ,     що     посвідчує    особу    законного представника (представника);

 

 

 

 

  1. документ, що підтверджує повноваження особи як представника.

У разі перебування житла в іпотеці, довірчій власності як способу забезпечення виконання зобов'язань для реєстрації місця проживання особи додатково подається письмова згода відповідного іпотекодержателя a6o довірчого власника.

Іноземці, особи без громадянства, які для реєстрації місця проживання подали посвідку на постійне проживання a6o посвідку на тимчасове проживання, додатково подають паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, a6o рішення про визнання особою без громадянства, видане центральним органом виконавчої влади, що реалізує політику у сфері реєстрації фізичних осіб, та засвідчений у встановленому законодавством порядку переклад на українську мову сторінки паспортного документа іноземця a6o документа, що посвідчує особу без громадянства. з особистими даними.

У разі подання заяви про реєстрацію місця проживання (перебування) особою, яка не досягла 18-річного віку, реєстрація місця проживання (перебування) здійснюється за згодою батьків a6o інших законних представників такої особи.

Згода не надається у разі коли особа с здобувачем освіти та здійснює реєстрацію свого місця проживання (перебування) в гуртожитку, що належить до сфери управління закладу освіти.

Згода батьків a6o інших законних представників може бути надана у присутності особи, яка приймає заяву  про  реєстрацію  місця  проживання,  a6o засвідчена нотаріально в установленому законодавством порядку.

У разі коли місце проживання батьків a6o інших законних представників особи віком до 18 років задекларовано/зареєстровано за однією адресою. згода іншого з батьків a6o законних представників не надаються.

У разі влаштування дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, до закладу для дітей—сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дитячого будинку сімейного типу, прийомної сім'ї місце проживання такої дитини реєструються за адресою закладу, дитячого будинку сімейного типу. житла проживання прийомної сім'ї.

Подання заяви про реєстрацію місця проживання a6o зміну місця проживання дитини-сироти. дитини. позбавленої батьківського піклування, покладається на органи опіки та піклування за місцем проживання такої дитини.

 

 

 

 

Подання заяви про реєстрацію місця проживання бездомних та інших осіб. які не мають постійного місця проживання, покладається на відповідну спеціалізовану соціальну установу, іншого надавача соціальних послуг з проживанням, в яких зазначеним особам надаються соціальні послуги відповідно до Закону України «Про соціальні послуги».

У разі коли реєстрація місця проживання здійснюється .  одночасно із зняттям з попереднього місця проживання (перебування), окрема заява про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання не подається.

Забороняється вимагати для реєстрацій місця проживання (перебування) подання особою відомостей та/або документів, не передбачених цим

Законом.

10

Порядок та спосіб

подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заявник  для  одержання  адміністративної послуги звертається до органу реєстрації тому числі через центр надання адміністративних послуг), повноваження якого поширюється на відповідну адміністративно-територіальну одиницю.

11

Платність

надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга є платною.

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні»

Закон України «Про адміністративні послуги»

11.2

Розмір та порядок

внесення плати за адміністративну послугу

За реєстрацію місця проживання справляться адміністративний збір у розмірі:

  1. 1,5        відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для      працездатних    осіб   на 1      січня календарного року,  за реєстрацію місця проживання у разі звернення особи протягом встановленого Законом України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрацій місця проживання в Україні» (далі Закон) строку;
  2.                2) 2,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, - за реєстрацію місця проживання у разі звернення особи з порушенням встановленого Законом строку.

За реєстрацію місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір справляться лише за одну адміністративну послугу (реєстрація місця проживання).

 

 

 

 

Адміністративний збір не справляться за:

 

 

  1. за реєстрацію місця проживання/зміну місця проживання дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, у закладі для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дитячому будинку сімейного типу, прийомній сім'ї;

 

 

2) за реєстрацію місця перебування.

11.3

Розрахунковий рахунок для внесення плати за послугу

Отримувач ГУК у Зак. обл/Івановецької  тг/22012500

Код отримувача – 37975895

Назва банка – Казначейство України(ел. адм. подат.)     

Р/р  UA668999980334159879000007435

Призначення платежу 22012500 Плата за надання інших адміністративних послуг (Реєстрація місця проживання)

12

Строк надання адміністративної послуги

У  день  звернення  особи  a6o  її  законного

представника (представника) чи в день отримання документів від центру надання адміністративних послуг a6o представника спеціалізованої соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту a6o даних від органу соціального захисту населення.

13

Перелік підстав

відмови у наданні адміністративної послуги

Орган реєстрації відмовляє    у реєстрації місця проживання (перебування) у разі коли:

 

 - у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно містяться відомості про обтяження щодо житла, яке особа реєструє як місце проживання (перебування). що стосуються заборони реєстрації місця проживання (перебування) у такому житлі, a6o перебування житла в іпотеці, довірчій власності як способу забезпечення виконання зобов'язань (у разі відсутності письмової згоди відповідного іпотекодержателя a6o довірчого власника на реєстрацію місця проживання (перебування);

 

- у поданих особою документах або відомостях містяться недостовірні відомості a6o подані документи с недійсними* (крім випадку, передбаченого пунктом 53 Порядку), aбo строк дії паспортного документа іноземця чи особи без громадянства, які на законних підставах проживають на території України, закінчився;

 

- звернулася дитина віком до 14 років aбo особа, не уповноважена на подання документів;

 

 

 

 

-    житлу,   в    якому   особа   реєструє   своє   місце проживання   (перебування), не присвоєна адреса       у

 

 

встановленому порядку;

 

 

- за адресою житла, в якому особа реєструє своє місце проживання (перебування), наявний об’єкт нерухомого майна, який не належить до житла.

 

 

- дані реєстру територіальної громади щодо задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) батьків a6o інших законних представників дитини віком від 14 до 18 років не відповідають відомостям, зазначеним у заяві, поданій дитиною.

 

 

Не може бути підставою для відмови у реєстрації місця проживання (перебування) відсутність у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відомостей про житло, в якому реєструються місце проживання (перебування) особи.

14

Результат надання адміністративної послуги

Рішення про реєстрацію місця проживання (перебування) a6o про відмову у реєстрації місця проживання (перебування) особи.

15

Способи отримання відповіді (результату)

Засобами        поштового,         телефонного         a6o

електронного зв'язку.

16

Примітка

     Реєстрація місця проживання особи не с підставою

для набуття такою особою права володіння, користування чи розпорядження житлом (у тому числі не с підставою для вселення чи визнання за особою права на проживання та/або права користування житлом), про проживання в якому особа повідомила.

           Особа може зареєструвати своє місце проживання (перебування) лише за однією адресою.

Назначена норма не поширюються на осіб. адреса задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) яких знаходиться на територіях, на яких ведуться бойові дії, a6o тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях. включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії a6o тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінреінтеграції, для яких не визначена дата завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій) a6o тимчасової окупації. Така особа може зареєструвати місце свого проживання без зняття з реєстрації місця свого попереднього проживання та без внесення будь-яких відміток до паспорта громадянина України, виготовленого у формі книжечки.

 

 

 

 

 

 

У даному випадку, відомості про адресу задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування), що знаходиться на територіях, на яких ведуться бойові дії, a6o тимчасово окупованих Російською  Федерацією  територіях.  включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові діі a6o тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінреінтеграцїі, для яких не визначена дата завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій) a6o тимчасової окупації, вносяться до реєстру територіальної громади, яка здійснила відповідну реєстраційну дію за межами таких територій.

На період тимчасової окупації Російською Федерацією території України, а також на період віднесення  у  порядку,  встановленому  Кабінетом

Міністрів України, територіальних громад до територій, на яких ведуться (велися) бойові дії, зареєстрованим aбo задекларованим місцем проживання дитини вважати зареєстроване a6o задеклароване місце проживання ii батьків a6o інших законних представників чи одного з них, з яким проживає дитина.

 

Відомості про зареєстроване місце проживання дитини на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України. а також на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, визначених у порядку. встановленому Кабінетом Міністрів України. за заявою батьків a6o інших законних представників чи одного з них вносяться до реєстру територіальної громади відповідним органом реєстрації під час декларування a6o реєстрації місця проживання дитини чи за бажанням батьків або інших законних представників чи одного з них, якщо інформація про таку дитину міститься в реєстрі цієї територіальної громади.

Громадянин України, який проживає на територій України. а також іноземець чи особа без громадянства, які на законних підставах постійно a6o тимчасово проживають на території України, зобов’язані протягом 30 календарних днів після зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання та прибуття до нового місця проживання (перебування) зареєструвати його.

 

Іноземець чи особа без громадянства, які отримали довідку про звернення за захистом в Україні, можуть зареєструвати місце свого перебування в Україні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Якщо під час подання документів встановлено, що особа, яка с громадянином України, звернулася для реєстрації нового місця проживання після закінчення 30 календарних днів після зняття з реєстрації з попереднього місця проживання a6o подала для реєстрації місця проживання недійсний паспорт громадянина України, посадова особа органу реєстрації a6o адміністратор центру надання адміністративних послуг складає протокол про адміністративне правопорушення відповідно до статті 197 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

 

Якщо під час подання документів іноземцем чи

особою без громадянства встановлено, що вони звернулися для реєстрації місця проживання після закінчення 30 календарних днів з дня отримання посвідки  на  постійне  проживання,  посвідки  на тимчасове проживання, зняття з реєстрації попереднього місця проживання або подала для peєcтpaцiï нового місця проживання недійсний документ, іноземця чи особу без громадянства направляють до територіального підрозділу ДМС відповідно до території обслуговування для вжиття до них заходів адміністративного впливу a6o інших заходів. визначених законодавством.

 

Видані компетентними органами іноземної держави документи, що подаються для реєстрації місця проживання, засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально.

 

 

 

 

 
   
 

 

  • Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2022 року 1202 «Деякі питання реалізації актів законодавства у сфері міграції’ в умовах воєнного стану» встановлено, що:
    • посвідки на тимчасове чи постійне проживання, крім тих, які оформлені громадянам Російської Федерації, строк дії яких закінчився a6o які підлягають обміну відповідно до законодавства після 24 лютого 2022 р.. підтверджують законні підстави для тимчасового чи постійного проживання в Україні та право на в'їзд в У країну на період воєнного стану та протягом 30 календарних днів з дня його припинення чи скасування:
    • іноземці або особи без громадянства. крім громадян Російської Федерації, зобов'язані в установленому законодавством порядку подати документи для обміну таких посвідок на тимчасове чи постійне проживання протягом 30 календарних днів з дня припинення a6o скасування воєнного стану;

 

 

 

 

 

    • паспорти громадян України у формі картки, строк дії яких закінчився за 30 днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., та паспорти громадянина України зразка 1994 року, до яких не вклеєно фотокартку особи у разі досягнення нею 25 чи 45-річного віку, строк вклеювання до яких настав за 30 днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., є документами, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України та підлягають обміну aбo вклеюванню нових фотокарток відповідно до досягнутого віку протягом 30 календарних днів з дня припинення чи скасування воєнного стану.

 

 

Начальник центру надання

адміністративних послуг 

Івановецької сільської ради                                                                Марія ТІМОВТІ

 

 

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь