Івановецька громада
Закарпатська область, Мукачівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ "Реєстрація місця проживання малолітньої дитини (до 14 років)"

Дата: 28.05.2024 15:40
Кількість переглядів: 88

                                                                                                                                        ЗАТВЕРДЖЕНО 

                                                                                                                                        Рішення виконавчого комітету 

                                                                                                                                        Івановецької сільської ради

                                                                                                                                         від 14.05.2024  71

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

Реєстрація місця проживання малолітньої дитини (до 14 років)

 

 

Відділ  з питань забезпечення діяльності «Центр надання адміністративних послуг» Івановецької сільської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центра надання адміністративних послуг)

 

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або

центра надання адміністративних послуг

1

Місце знаходження

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Івановецької сільської ради

89622 Закарпатська область, Мукачівський район,

 с. Іванівці, вулиця Миру, 15

Віддалені робочі місця центру надання адміністративних послуг:

89634 Закарпатська область, Мукачівський район, с. Жуково, вулиця Миру, 26  

89634 Закарпатська область, Мукачівський район, с. Лохово, вулиця Центральна, 42       

 89632 Закарпатська область, Мукачівський район, с. Бобовище, вулиця Миру, 44       

89631 Закарпатська область, Мукачівський район, с. Копинівці, вулиця Миру, 94                 

2

Режим роботи

Центр надання адміністративних послуг:

Понеділок, вівторок, середа, п’ятниця з 08.00 по 17.00

Четвер з 08.00 по 19.00.

Без перерви на обід

Субота, неділя – вихідні дні.

 

Віддалені робочі місця центру надання адміністративних послуг:

Понеділок, вівторок, середа, четвер з 08.00 по 17.00

п’ятниця з 08.00 по 15.00          

Обідня перерва з 12.00 до 12.45 год.

Субота, неділя – вихідні дні.

 

3

Телефон, адреса

електронної пошти. веб-сайт

Центр надання адміністративних послуг:

89622 Закарпатська область, Мукачівський район,

 с. Іванівці, вулиця Миру, 15

e-mail: cnapivanivtsi@gmail.com

 Офіційний сайт: https://ivanovecka-gromada.gov.ua

 

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання  адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні»

Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»

Закон України «Про місцеве самоврядування» Закон України «Про адміністративні послуги» Закон України «Про адміністративну процедуру»

Закон України «Про порядок виїзду з України i в'їзду в Україну громадян України»

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та ïx обтяжень»

Закон України «Про іпотеку»

Закон України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»

5

Акти Міністрів України Кабінету

Постанова Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 N 265 «Деякі питання декларування i реєстрації місця проживання та територіальних громад»

Постанова  Кабінету  Міністрів  України від 04.08.2023 № 820 «Про затвердження Порядку внесення відомостей про адресу задекларованого/ зареєстрованого місця проживання (перебування), що знаходиться на тимчасово окупованій Російською Федерацією території Украйні, а також на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та внесення змін до порядків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2022 р. 265»

Постанова  Кабінету  Міністрів  України від 04.12.2019 N 1137 «Питання Єдиного державного веб порталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг»     ведення  реєстрів

6

Акти центральних

органів виконавчої

влади України

Наказ   MBC   від   16.08.2016   №   816   «Про затвердження Порядку провадження за заявами про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 вересня 2016 року за № 1241/29371

 

         

 

2

 

 

 

Наказ M3C від 22.12.2017 № 573 «Про затвердження Порядку провадження в закордонних дипломатичних установах України за заявами про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадян України, які виїхали за кордон тимчасово», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18 січня 2018 року за № 77/31529

7

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого

самоврядування

Рішення дев’ятої сесії восьмого скликання від 15.04.2021 №256 «Про створення Центру надання адміністративних послуг Івановецької сільської ради, затвердження їх структури та Положень про нього»

 

Рішення дев’ятої сесії восьмого скликання від 15.04.2021 №257 «Про затвердження Регламенту роботи Центру надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Івановецької сільської ради.

Умови отримання адміністративної послуги

8

Підстава для

одержання

адміністративної послуги

Заява одного з батьків дитини віком до 14 років

a6o інших законних представників

9

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної

ПОСЛУГИ, Т t      М ОВИ

отримання адміністративної послуги

Для реєстрації місця проживання дитини віком до

14 років один з ii законних представників подає:

  1. заяву за формою згідно з додатком 3, 8 до Порядку декларування та реєстрації місця проживання            (перебування),              затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2022 р. № 265 (далі Порядок):

 

 

2) свідоцтво про народження, крім іноземців та осіб без громадянства, a6o документ про реєстрацію народження, виданий компетентним органом іноземної держави i легалізований у встановленому

 

 

порядку,   якщо інше не передбачено міжнародним договором  України, згода на обов'язковість якого

 

 

надана Верховною Радою України;

 

 

         3) довідку про реєстрацію особи громадянином України (у разі здійснення вперше реєстрації місця проживання дитини віком до 14 років, у свідоцтві про народження якої зазначено, що батьки a6o один із батьків е іноземцем чи особою без громадянства).

  1. згоду іншого з батьків a6o законних представників (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду a6o рішенням органу опіки та піклування);
       

 

Фото без опису

 

 

 

  1. документ, що посвідчує особу законного представника*;
  2. відомості a6o документ, що підтверджує сплату адміністративного збору.

У разі здійснення реєстрації місця проживання дитини віком від 10 до 14 років не за адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання її батьків a6o інших законних представників чи одного з них, з яким проживає дитина додатково подаються:

документи, що підтверджують:

право на проживання (перебування) в житлі, зокрема свідоцтво про право власності. ордер, договір оренди (найму, піднайму), договір найму житла у гуртожитку (для студентів), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням a6o права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання a6o інші підтверджуючі документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання (перебування) особи здійснюються за згодою власника (співвласників) житла, наймача та членів його сім'ї, уповноваженої особи житла (зазначені документи та згода не вимагаються під час реєстрації місця проживання малолітніх дітей за адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) батьків або законних представників (представників), a6o одного з них;

         право на перебування a6o взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, іншого надавача соціальних послуг з проживанням (довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі для бездомних осіб, іншого надавача соціальних послуг за формою згідно з додатком 4 до Порядку), копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджуються Міністерством соціальної політики разі здійснення реєстрації за адресою відповідної установи, закладу),

 

У разі перебування житла в іпотеці. довірчій власності як способу забезпечення виконання зобов'язань для реєстрації місця проживання додатково подається письмова згода відповідного іпотекодержателя a6o довірчого власника.

 

 

 

Згода батьків a6o інших законних представників може бути надана у присутності особи, яка приймає заяву про реєстрацію місця проживання, a6o засвідчена нотаріально в установленому законодавством порядку.

У разі влаштування дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, до закладу для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дитячого будинку сімейного типу, прийомної сім'ї місце проживання такої дитини реєструється за адресою закладу, дитячого будинку сімейного типу. житла проживання прийомної сім'ї.

Подання заяви про реєстрацію місця проживання a6o зміну місця проживання дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, покладається на органи опіки та піклування за місцем проживання такої дитини.

У разі коли реєстрація місця проживання здійснюються одночасно із зняттям з попереднього місця проживання (перебування), окрема заява про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання не подається.

10

Порядок та спосіб

подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

Заявник  для  одержання  адміністративної

послуги звертаються до органу реєстрації тому числі через центр надання адміністративних послуг), повноваження якого поширюється на відповідну адміністративно-територіальну одиницю.

11

Платність

надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга с платною.

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Закон     України      «Про     надання      публічних

(електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні»

11.2

Розмір та порядок

внесення плати за адміністративну послугу

Закон України «Про адміністративні послуги»

За реєстрацію місця проживання справляється

адміністративний збір у розмірі:

  1. 1,5         відсотка     прожиткового          мінімуму. встановленого для              працездатних      осіб   на         1       січня календарного року, - за реєстрацію місця проживання у  разі       звернення      особи     протягом     встановленого Законом                     України            «Про              надання         публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» (далі Закон) строку;

 

 

 

  1.     2,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, - за реєстрацію місця проживання у разі звернення особи з порушенням встановленого Законом строку.

За реєстрацію місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір справляється лише за одну адміністративну послугу (реєстрація місця проживання).

Адміністративний збір не справляться за реєстрацію місця проживання/зміну місця проживання дитини-сироти, дитини. позбавленої батьківського піклування, у закладі для дітей-сиріт та дітей, позбавлених  батьківського  піклування,  дитячому

будинку сімейного типу, прийомній сім'ї.

11.3

Розрахунковий рахунок для внесення плати за послугу

Отримувач ГУК у Зак. обл/Івановецької  тг/22012500

Код отримувача – 37975895

Назва банка – Казначейство України(ел. адм. подат.)     

Р/р  UA668999980334159879000007435

Призначення платежу 22012500 Плата за надання інших адміністративних послуг (Реєстрація місця проживання)

12

Строк надання

адміністративної

послуги

У день звернення законного представника дитини

віком до 14 років чи в день отримання документів від центру надання адміністративних послуг a6o представника спеціалізованої соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту a6o даних від органу соціального захисту населення.

13

Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги

Орган реєстрації відмовляє у реєстрації місця

проживання у разі коли:

- у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно містяться відомості про обтяження щодо житла, яке особа реєструє як місце проживання (перебування), що стосуються заборони реєстрації місця проживання (перебування) у такому житлі, a6o перебування житла в іпотеці, довірчій власності як способу забезпечення виконання зобов’язань (у разі відсутності письмової згоди відповідного іпотекодержателя a6o довірчого власника на реєстрацію місця проживання);

  • відомості Державного реєстру речових прав на нерухоме майно не відповідають відомостям. зазначеним у поданих особою документах a6o даних;

 

 

 

 

  • особа не подала або подала не в повному обсязі необхідні документи a6o відомості.
  • у поданих особою документах a6o відомостях містяться недостовірні відомості a6o подані документи с недійсними (крім випадку. передбаченого пунктом 53 Порядку)*, a6o строк дії паспортного документа іноземця чи особи без громадянства, які на законних підставах проживають на території України, закінчився;
  • звернулася дитина віком до 14 років a6o особа, не уповноважена на подання документів;
  • житлу. в якому особа реєструє місце проживання (перебування), не присвоєна адреса у встановленому порядку;
  • за адресою житла, в якому особа реєструє своє місце проживання (перебування), наявний об’єкт нерухомого майна, який не належить до житла;
  • відомості реєстру територіальної громади щодо задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) батьків a6o інших законних представників дитини віком до 14 років не відповідають відомостям, зазначеним у заяві, поданій CTOCOBHO ДИТИНИ

Не може бути підставою для відмови у реєстрації місця проживання (перебування) відсутність у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відомостей про житло, в якому реєструється місце проживання (перебування) особи.

14

Результат надання

адміністративної

послуги

Рішення про реєстрацію місця проживання дитини

віком до 14 років aбo про відмову у реєстрації місця проживання.

15

Способи отримання відповіді (результату)

Засобами        поштового,         телефонного         aбo

електронного зв’язку.

16

Примітка

Батьки  aбo  інші  законні  представники

зобов'язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.

 

 

Іноземець, особа без громадянства зобов'язані задекларувати aбо зареєструвати своє місце проживання та місце проживання дітей віком до 14 років (у тому числі новонароджених дітей), батьками aбo іншими законними представниками яких вони замінюють, протягом 30 календарних днів з дня отримання посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи. яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, a6o після зняття із задекларованого a6o зареєстрованого місця проживання.

Задекларованим a6o зареєстрованим місцем проживання (перебування) дитини віком до 10 років є задеклароване або зареєстроване місце проживання(перебування) їï батьків a6o інших законних представників чи одного з них, з яким проживає дитина, за згодою іншого з батьків або законних представників.

Задекларованим aбo зареєстрованим місцем проживання (перебування) дитини віком від 10 до 14 років с задеклароване aбo зареєстроване             місце проживання   (перебування) її батьків   або         інших законних представників чи одного з них , з яким проживає дитина, за згодою іншого з батьків або законних представників , якщо інше місце проживання не встановлено за згодою дитини та батьками (усиновлювачами, опікунами) або організацією яка виконує  стосовно дитини функції опікуна.

Видані компетентними органами іноземної держави документи, що подаються для реєстрації місця проживання засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально.

 

На період тимчасової окупації Російською Федерацією території України, а також на період віднесення у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, територіальних громад до територій, на яких ведуться (велися) бойові дії, зареєстрованим a6o задекларованим місцем проживання дитини вважати зареєстроване a6o задеклароване  місце проживання  її батьків  aбo інших законних представників чи одного з них, з яким проживає дитина.

Відомості про зареєстроване місце проживання дитини на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України, а також на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, визначених у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, за заявою батьків a6o інших законних представників чи одного з них вносяться до реєстру територіальної громади відповідним органом реєстрації під час декларування a6o реєстрації місця проживання дитини чи за бажанням батьків a6o інших законних представників чи одного з них, якщо інформація про таку дитину міститься в реєстрі цієї територіальної громади.

 
   
 

 

 

* Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2022 року № 1202 «Деякі питання реалізації актів законодавства у сфері міграції в умовах воєнного стану» встановлено, що:

посвідки на тимчасове чи постійне проживання. крім тих, які оформлені громадянам Російської Федерації строк дії яких закінчився або які підлягають обміну відповідно до законодавства після 24 лютого 2022 р., підтверджують законні підстави для тимчасового чи постійного проживання в Україні та право на в’їзд в Україну на період воєнного стану та протягом 30 календарних днів з дня його припинення чи скасування;

  • іноземці a6o особи без громадянства, крім громадян Російської Федерації, зобов'язані в установленому законодавством порядку подати документи для обміну таких посвідок на тимчасово чи постійне проживання протягом 30 календарних днів з дня припинення a6o скасування воєнного стану;
  • паспорти громадян України у формі картки, строк діі‘ яких закінчився за 30 днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., та паспорти громадянина України зразка 1994 року, до яких не вклеєно фотокартку особи у разі досягнення нею 25 чи 45-річного віку, строк вклеювання до яких настав за 30 днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., е документами, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України та підлягають обміну a6o вклеюванню нових фотокарток відповідно до досягнутого віку протягом 30 календарних днів з дня припинення чи скасування воєнного стану.

 

 

Начальник центру надання

адміністративних послуг 

Івановецької сільської ради                                                                Марія ТІМОВТІ

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь