ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ "Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи"
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчого комітету
Івановецької сільської ради
від 14.05.2024 № 71
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Зняття із задекларованого/зареєстрованого
місця проживання (перебування) особи
Відділ з питань забезпечення діяльності «Центр надання адміністративних послуг» Івановецької сільської ради
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центра надання адміністративних послуг)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центра надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місце знаходження |
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Івановецької сільської ради 89622 Закарпатська область, Мукачівський район, с. Іванівці, вулиця Миру, 15 Віддалені робочі місця центру надання адміністративних послуг: 89634 Закарпатська область, Мукачівський район, с. Жуково, вулиця Миру, 26 89634 Закарпатська область, Мукачівський район, с. Лохово, вулиця Центральна, 42 89632 Закарпатська область, Мукачівський район, с. Бобовище, вулиця Миру, 44 89631 Закарпатська область, Мукачівський район, с. Копинівці, вулиця Миру, 94 |
2 |
Режим роботи |
Центр надання адміністративних послуг: Понеділок, вівторок, середа, п’ятниця з 08.00 по 17.00 Четвер з 08.00 по 19.00. Без перерви на обід Субота, неділя – вихідні дні.
Віддалені робочі місця центру надання адміністративних послуг: Понеділок, вівторок, середа, четвер з 08.00 по 17.00 п’ятниця з 08.00 по 15.00 Обідня перерва з 12.00 до 12.45 год. Субота, неділя – вихідні дні.
|
3 |
Телефон, адреса електронної пошти. веб-сайт |
Центр надання адміністративних послуг: 89622 Закарпатська область, Мукачівський район, с. Іванівці, вулиця Миру, 15 e-mail: cnapivanivtsi@gmail.com Офіційний сайт: https://ivanovecka-gromada.gov.ua
|
Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» Закон України «Про місцеве самоврядування» Закон України «Про адміністративні послуги» Закон України «Про адміністративну процедуру» Закон України «Про порядок виїзду з України i в’їзду в Україну громадян України» Закон України «Про військовий обов’язок i військову службу» Закон України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи ïї спеціальний статус» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 № 265 «Деякі питання декларування i реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад» Постанова Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1487 «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів» Постанова Кабінету Міністрів України від 04.08.2023 № 820 «Про затвердження Порядку внесення відомостей про адресу задекларованого/ зареєстрованого місця проживання (перебування), що знаходиться на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України, а також на територіях. на яких ведуться (велися) бойові дії, та внесення змін до порядків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2022 р. № 265» Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1137 «Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг» |
2
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади України |
Наказ MBC від 16.08.2016 № 816 «Про затвердження Порядку провадження за заявами про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 вересня 2016 року за № 1241/29371 Наказ M3C від 22.12.2017 № 573 «Про затвердження Порядку провадження в закордонних дипломатичних установах України за заявами про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадян України, які виїхали за кордон тимчасово», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18 січня 2018 року за № 77/31529 |
7 |
Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування |
Рішення дев’ятої сесії восьмого скликання від 15.04.2021 №256 «Про створення Центру надання адміністративних послуг Івановецької сільської ради, затвердження їх структури та Положень про нього»
Рішення дев’ятої сесії восьмого скликання від 15.04.2021 №257 «Про затвердження Регламенту роботи Центру надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Івановецької сільської ради. |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
8 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
1.Заява про зняття із задекларованого/ зареєстрованого місця проживання (перебування) за формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України , поданою фізичною особою. 2. Заява про зняття із задекларованого/ зареєстрованого місця проживання (перебування) за формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, поданою законним представником. 3.Заява про зняття із задекларованого/ зареєстрованого місця проживання (перебування) за формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, поданою представником на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку (далі представник). 4. Заява власника житла про зняття особи із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) за формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України. 5. Рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житло або права користування житлом, про виселення, про зняття із задекларованого/ зареєстрованого місця проживання (перебування) особи, про визнання особи, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою. |
|
|
6. Свідоцтво про смерть або відомості про державну реєстрацію смерті з Державного реєстру актів цивільного стану (у таких випадках датою знаття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання особи є дата видачі свідоцтва про смерть або дата видачі свідоцтва про смерть або дата здійснення актового запису про смерть особи.) |
9 |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, та умови отримання адміністративної послуги |
Для зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особа, один із законних представників, представник a6o власник житла подає: 1) заяву за формою згідно з додатками 5, 6 до Порядку декларування та реєстрації місця проживання (перебування), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2022 р. № 265 (далі - Порядок); 2)паспортний документ особи* (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребуєдодаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист) a6o довідку про звернення зазахистом в Україні - у разі особистого звернення; 3) свідоцтво про народження (у разі зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання дітей віком до 14 років); 4) відомості a6o документ, що підтверджує сплату адміністративного збору; 5) військово-обліковий документ (для громадян України, які підлягають взяттю на військовийоблік aбo перебувають на військовому обліку); 6) рішення про оформлення документів для виїзду за кордон на постійне проживання, прийняте відповідним територіальним органом ДМС, aбo рішення про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном, прийняте відповідною закордонною дипломатичною установою Україні — у разі зняття із задекларованого/ зареєстрованого місця проживання особи у зв'язку з оформленням їй документів для виїзду за кордон на постійне проживання/залишення на постійне проживання за кордоном; 7) рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житло aбo права користування житлом, про виселення, про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи, про визнання особи безвісно відсутньою a6o оголошення її померлою;
|
|
|
8) свідоцтво про смерть aбo відомості про державну реєстрацію смерті з Державного реєстру актів цивільного стану. У разі звернення до органу реєстрації (у тому числі через центр надання адміністративних послуг) разом із заявою власника житла про зняття особи (осіб) із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) власник житла подає:
У разі зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) за заявою власника житла більше однієї особи до органу реєстрації подаються заява та документ aбo відомості, що підтверджують сплату адміністративного збору, окремо щодо кожної особи. Така заява може бути подана лише повнолітньою особою a6o законним представником малолітньої дитини. Власник житла приватної форми власності звертається до органу реєстрації aбo через центр надання адміністративних послуг для здійснення зняття із задекларованого a6o зареєстрованого місця проживання (перебування) повнолітньої особи. а також дитини, у разі якщо така реєстраційна дія здійснюється разом з її батьками або іншими законними представниками чи одним із них. Зняття із задекларованого a6o зареєстрованого місця проживання (перебування) дитини не здійснюється за заявою власника житла, якщо власником такого житла є один із батьків або інших законних представників дитини. У разі подання заяви про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) aбo заяви власника житла про зняття особи із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) законним представником (представником) особи, крім зазначених вище документів, додатково подаються:
|
|
|
Подання заяви про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) дитини віком до 14 років aбo ocoби, визнаної судом обмежено дієздатною a6o недієздатною, здійснюється одним із батьків a6o інших законних представників такої особи за згодою іншого з батьків чи законних представників. Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) дитини віком від 14 до 18 років здійснюється за згодою ïї батьків або інших законних представників такої дитини чи одного з них, крім випадку зняття із задекларованого/ зареєстрованого місця проживання такої дитини у гуртожитку закладу освіти у період чи після закінчення навчання. Зняття з реєстрації місця проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб. стосовно яких встановлено опіку та піклування, здійснюється за погодженням з органами опіки та піклування. У разі усиновлення дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, якщо при цьому змінюється прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності) дитини, зняття з реєстрації місця проживання такої дитини здійснюється за заявою органу опіки та піклування за попереднім прізвищем, власним ім'ям, по батькові (за наявності). Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) співвласника житла за заявою іншого співвласника такого житла не здійснюється. Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи за заявою одного зі співвласників житла, здійснюється за згодою інших співвласників житла, яка надається особисто або через представника та підтверджується підписом такого співвласника або його представника у заяві. Іноземець чи особа без громадянства подають до органу реєстрації заяву про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) у зв'язку з припиненням підстав для перебування на території України. Заява про зняття із задекларованого/ зареєстрованого місця проживання (перебування), може подаватися в електронній формі засобами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (далі — Портал Дія). У такому випадку документи до заяви не додаються. |
|
|
Заява формується засобами Порталу Дія у довільній формі, придатній для сприйняття її змісту відповідно до відомостей, передбачених формою заяви про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування). Заява про зняття із задекларованого/ зареєстрованого місця проживання (перебування) в електронній формі подаються особою віком від 14 років особисто та засвідчується її електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Оплата адміністративного збору здійснюється за допомогою засобів Порталу Дія під час формування заяви перед її поданням. При цьому документ, що підтверджує сплату адміністративного збору, до заяви не додається. Задеклароване/зареєстроване місце проживання дитини віком до 14 років може бути знято за заявою одного з батьків, поданою в електронній формі з використанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання дитини віком до 14 років підтверджується електронними підписами батьків, що базуються на кваліфікованих сертифікатах електронних підписів, у разі подання заяви в електронній формі aбo за письмовою згодою другого з батьків, що надається у присутності особи, яка приймає заяву, a6o на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду a6o рішенням органу опіки та піклування). |
|||
10 |
Порядок та спосіб подання документів. необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заявник для одержання адміністративної послуги:
|
|||
11.1 |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» Закон України «Про адміністративні послуги» |
|||
11.2 |
Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу |
За зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання/зміну місця проживання справляється адміністративний збір у розмірі 1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року Адміністративний збір не справляється у разі: - зміни місця проживання дитини-сироти. дитини, позбавленої батьківського піклування. у закладі для дітей-сиріт та дітей. позбавлених батьківського піклування, дитячому будинку сімейного типу, прийомній сім'ї; за зняття із зареєстрованого місця перебування. |
|
||
11.3 |
Розрахунковий рахунок для внесення плати за послугу |
Отримувач ГУК у Зак. обл/Івановецька. тг/22012500 Код отримувача – 37975895 Назва банка – Казначейство України(ел. адм. подат.) Р/р UA668999980334159879000007435 Призначення платежу 22012500 Плата за надання інших адміністративних послуг (зняття місця проживання) |
|
||
12 |
Строк надання адміністративної ПOД.НОГИ |
У день звернення особи a6o її законного представника (представника) чи в день отримання документів від центру надання адміністративних послуг a6o представника спеціалізованої соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту a6o даних від органу соціального захисту населення. Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання в електронній формі здійснюється в день подання документів a6o не пізніше наступного робочого дня у разі ïx надходження після закінчення робочого часу органу реєстрації. |
|
||
13 |
Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги |
Орган реєстрації приймає рішення про відмову у знятті із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи, якщо: — особа не подала aбo подала не в повному обсязі необхідні документи a6o відомості;
Не може бути підставою для відмови у знятті із задекларованого/зареєстрованого місця проживання за декларацією (заявою), поданою в електронній формі. відсутність у особи окремого номера запису в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов'язаних та резервістів. |
|
||
14 |
Результат надання адміністративної послуги |
Рішення про зняття із задекларованого/ зареєстрованого місця проживання (перебування) aбo про відмову у знятті із задекларованого/ зареєстрованого місця проживання особи. |
|
||
15 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Засобами поштового, телефонного aбo електронного зв'язку, в тому числі засобами Порталу Дія. |
|
||
16 |
Примітка |
У разі коли місце проживання (перебування) особи було задекларовано/зареєстровано на підставі договору оренди, виключення з реєстру територіальної громади інформації про задеклароване/зареєстроване місце проживання (перебування) особи за заявою власника (співвласників) житла, уповноваженої особи житла здійснюється лише після закінчення строку дії договору оренди aбo його дострокового розірвання чи визнання його нікчемним або визнання недійсним у порядку, визначеному законодавством. |
|
||
___
* Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2022 року № 1202 «Деякі питання реалізації актів законодавства у сфері міграції в умовах воєнного стану» встановлено, що:
- посвідки на тимчасове чи постійне проживання, крім тих. які оформлені громадянам Російської Федерації, строк дії яких закінчився a6o які підлягають обміну відповідно до законодавства після 24 лютого 2022 р.. підтверджують законні підстави для тимчасового чи постійного проживання в Україні та право на в'їзд в Україну на період воєнного стану та протягом 30 календарних днів з дня його припинення чи скасування;
- іноземці a6o особи без громадянства, крім громадян Російської Федерації, зобов’язані в установленому законодавством порядку подати документи для обміну таких посвідок на тимчасове чи постійне проживання протягом 30 календарних днів з дня припинення a6o скасування воєнного стану;
- паспорти громадян України у формі картки, строк дії яких закінчився за 30 днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., та паспорти громадянина України зразка 1994 року, до яких не вклеєно фотокартку особи у разі досягнення нею 25- чи 45- річного віку, строк вклеювання до яких настав за 30 днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., з документами, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України та підлягають обміну a6o вклеюванню нових фотокарток відповідно до досягнутого віку протягом 30 календарних днів з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Начальник центру надання
адміністративних послуг
Івановецької сільської ради Марія ТІМОВТІ