Звіт відділу організаційно-кадрової, оборонної та мобілізаційної роботи
ЗВІТ
відділу організаційно-кадрової, оборонної та мобілізаційної роботи Івановецької сільської ради за 2023 рік
У своїй роботі відділ організаційно-кадрової роботи керується Конституцією України, законами України, нормативно-правовими актами Президента України та Кабінету Міністрів України, актами вищих органів місцевого самоврядування, Регламентом Івановецької сільської ради VIII скликання, рішеннями сільської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями сільського голови, положенням про відділ, посадовими інструкціями та іншими чинними нормативно-правовими актами, у тому числі міжнародними.
Структура апарату Івановецької ради та її виконавчого комітету затверджена рішенням позачергової 47 сесії VIII скликання Івановецької сільської ради від 28.11.2023р. № 1370. Протягом 2023 року відділом організаційно-кадрової, оборонної та мобілізаційної роботи було підготовлено 5 проєктів рішень щодо затвердження програм оборонного характеру та запобігання злочинності .
До структури виконавчих органів Івановецької сільської ради станом на 01.01.2024 року входять чотири головних розпорядників коштів загальною штатною чисельністю 50 штатних одиниць.
З 50 штатних одиниць становить: 40 одиниць (80%) – посадові особи місцевого самоврядування; 3 одиниці (6%) – службовці; 7 одиниць (14%) – робітники.
В апараті сільської ради працює 25 посадових осіб місцевого самоврядування, 3 службовці та 7 робітників, що зайняті обслуговуванням органу місцевого самоврядування;
У відділі освіти, культури, молоді та спорту – 10 посадових осіб;
У відділі фінансів – 3 посадові особи;
У службі у справах дітей – 2 посадові особи.
Переважна більшість посадових осіб має повну вищу освіту та близько 4% працівників мають базову вищу освіту. Більшість серед працюючих у виконавчих органах місцевого самоврядування становлять жінки - 80%.
Прийняття на службу посадових осіб сільської ради здійснюється в установленому законодавством порядку. Відділ організаційно-кадрової, оборонної та мобілізаційної роботи приймає документи від претендентів на вакантні посади, готує документи на переведення та звільнення з посад. За потребою готує інформацію про наявність вакансій до центру зайнятості.
На кожного прийнятого на роботу до сільської ради працівника оформляється особова справа.
Упродовж 2023 року працівниками відділу упорядковувалися особові справи працівників сільської ради у відповідності до Порядку ведення особових справ посадових осіб місцевого самоврядування; проводився моніторинг використання відпусток минулого року; підготовлено до затвердження графік відпусток працівників сільської ради на 2024 рік.
Протягом звітного періоду призначено на посади за конкурсом 4 посадові особи місцевого самоврядування.
Переведено на вищі посади за конкурсом 2 працівників, чи за іншою процедурою передбаченою законодавством. Також приймались на роботу та звільнялись з роботи працівники, не посадові особи місцевого самоврядування.
У звітному періоді вибуло 4 посадові особи місцевого самоврядування із різних причин: за власним бажанням та за згодою сторін.
Звільнено керівника комунальної некомерційної установи «ЦПМСД» Івановецької сільської ради у зв’язку із поновленням на посаді, згідно постанови Закарпатського апеляційного суду Симочко В.О. Поновленого працівника (Симочко В.О.) увільнено від роботи у зв’язку з проходженням військової служби під час мобілізації на особливий період зі збереженням за ним місця роботи та даної посади до дня його фактичного звільнення.
На час увільнення Симочко В.О. призначено на посаду в. о. директора даної комунальної установи.
Протягом 2023 року продовжено термін дії контракту з директором Копиновецької гімназії Івановецької сільської ради Кельман Оксаною Юріївною та з директором Бобовищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Івановецької сільської ради Ленюським Василем Васильовичем строком на 4 роки.
З метою оцінки результатів роботи посадових осіб структурних підрозділів сільської ради, у березні - квітні 2023 року проводилась щорічна оцінка виконання посадовими особами покладених на них завдань та обов’язків. 17 осіб підлягали щорічному оцінюванню. Результати щорічної оцінки показали, що переважна більшість посадових осіб місцевого самоврядування добросовісно виконує свої службові обов’язки. Зокрема, 12 посадовим особам дана найвища оцінка виконання ними своїх функціональних завдань, що становить 71% від чисельності працівників, що підлягали щорічній оцінці, робота 5 посадових осіб оцінена критерієм «добре», рівень якості виконання службових обов’язків.
За звітний період розроблено 6 посадових інструкцій на працівників Івановецької сільської ради та 1 посадова інструкція на в. о. директора КНП «ЦПМСД Івановецької сільської ради».
Відповідно до ст. 15 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» протягом звітного періоду 2023 року 7 посадовим особам місцевого самоврядування присвоєно чергові ранги та 2 посадовим особам встановлено надбавки за вислугу років в органах місцевого самоврядування.
Упродовж 2023 року посадові особи відділів апарату сільської ради та його виконавчих органів підвищували свій професійний рівень. У звітному періоді посадові особи та службовці брали участь у багаторазових вебінарах та семінарах. Також проходили навчання за допомогою освітніх серіалів на різну тематику.
У 2023 році 4 студентів було прийнято на практику у виконавчий комітет Івановецької сільської ради.
За 2023 рік відділом організаційно – кадрової, оборонної та мобілізаційної роботи підготовлено 318 розпоряджень з основної діяльності, 25 розпоряджень з кадрових питань та 107 розпоряджень про відпустки.
Забезпечено в повному обсязі розгляд та надання інформації на запити облдержадміністрації, обласної ради, районної державної адміністрації, установ та організацій, звернень громадян в межах компетенції відділу.
На вебсайті сільської ради регулярно та вчасно публікуваласяінформація, яка потребувала оприлюднення.
За підсумками аналітичних інформацій, які надходили протягом року з Закарпатської обласної державної адміністрації – військової адміністрації та Мукачівської районної державної адміністрації – військової адміністрації зауважень щодо строків виконання контрольних документів до Івановецької сільської ради не було, всі документи виконувались вчасно.
Забезпечено організацію приймання-передачі інформації засобами електронного зв’язку.
Протягом звітного періоду відділом забезпечено в повному обсязі організаційно-технічне обслуговування сільської ради, її постійних комісій та виконавчих органів ради.
На доброму організаційному рівні ведеться діловодство. Загальна кількість документів, яка надійшла станом на 31.12.2023 року до Івановецької сільської ради становить 2106 одиниць.
За звітний період Івановецькою сільською радою до установ центральних органів виконавчої влади, обласних та районних адміністрацій, підприємств, установ та організацій направлено 1137 документів.
Відділом організаційно-кадрової, оборонної та мобілізаційної роботи здійснюється ведення військового обліку і бронювання військовозобов’язаних і призовників, які працюють у сільській раді та зареєстровані на території Івановецької сільської територіальної громади.
Проводиться перевірка військово-облікових документів призовників і військовозобов’язаних при прийнятті на роботу, склад сім’ї, звіряння з Мукачівським РТЦК та СП облікових даних карток первинного обліку призовників і військовозобов’язаних, які перебувають на військовому обліку, з їх обліковими даними, що містяться в особових картках призовників і військовозобов’язаних сільської ради, виконання вимог Мукачівського РТЦК та СП щодо звільнення від роботи для прибуття до Мукачівського та РТЦК, проходження медичної комісії, навчальних зборів, постійно готуються та подаються відповідні звіти, тощо.
Інспектори ВОС Івановецької сільської ради організовують організаційні заходи серед молоді, ведуть роз’яснювальну роботу щодо відбору кандидатів на проходження військової служби за контрактом.
На території Івановецької сільської ради військовозобов’язаних та призовників обліковується 3057 чоловіків, в тому числі:
- офіцери запасу – 26 чол.;
- прапорщики – 2 чол.;
- сержанти – 365 чол.;
- солдати – 1716 чол.;
- призовники – 331 чол.;
- допризовники – 67 чол.;
- жінки – 141 чол.;
- непридатні – 303 чол.;
- ЗСУ – 139 чол.
Також на території сільської ради перебуває на обліку 99 ветеранів війни: з них 48 учасники бойових дій; 28 Захисників та Захисниць України; 18 учасників бойових дій на території інших держав та 5 осіб з інвалідністю в наслідок війни. Учасників ліквідації аварії на ЧАЄС 12 чоловіків та отримало посвідчення 16 чоловіків.
Протягом 2023 року п’ятеро військовослужбовців загинули під час проходження військової служби та 2 військовослужбовця пропало безвісті.
Виїхали за межі області та за кордон без зняття військового обліку 606 чоловік.
Інспектори ВОС з військовозобов’язаними під час подвірного обходу проводять роз’яснювальну роботу стосовно статей Закону України «Про військовий обов’язок та військову службу».
Начальник відділу організаційно-кадрової,
оборонної та мобілізаційної роботи Наталія СКАКАНДІ