Івановецька громада
Закарпатська область, Мукачівський район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

МОН надало методичні рекомендації школам щодо закінчення 2021-2022 навчального року

Дата: 04.04.2022 16:01
Кількість переглядів: 445

Відповідний наказ опублікований на сайті міністерства.

Насамперед МОН рекомендує закладам освіти самостійно визначити день закінчення навчання, внісши за потреби зміни до структури навчального року, визначеної закладом.

Також у міністерстві радять ущільнити навчальний матеріал, організувати самостійне опрацювання навчального матеріалу учнями, додаткові консультації, аби виконати освітні й навчальні програми та навчальний план.

Семестрове оцінювання

Семестрове оцінювання за 2 семестр залежно від ситуації можна провести за результатами:

  • тематичного оцінювання;
  • поточного оцінювання, отриманого під час очного, змішаного і дистанційного навчання;
  • підсумкового оцінювання за 2 семестр, що може здійснюватися, у тому числі, у вигляді письмової контрольної роботи, онлайн-тестування, діагностичної роботи, усної співбесіди тощо.

За рішенням педради для оцінювання можна враховувати результати навчання (музика, фізична культура та ін.) у закладах позашкільної освіти.

Під час оцінювання за 2 семестр рекомендовано зараховувати всі оцінки, які отримав/-ла учень / учениця незалежно від місця навчання: у закладі, де навчав(-ла)ся до російського вторгнення; у закладі, де навчається за місцем тимчасового перебування; у будь-якій іншій школі, яка здійснює очне, змішане чи дистанційне навчання або екстернат.

Заклади освіти, у яких тимчасово навчались учні, можуть видавати їм інформаційні довідки про період навчання із зазначенням переліку предметів, тем та результатів оцінювання.

Також за рішенням перади оцінювання за 2 семестр учнів 5–8 і 10 класів може здійснюватись не за 12-бальною шкалою, а “зараховано”/”не зараховано”: у разі відсутності результатів оцінювання з об’єктивних причин, у тому числі в разі відсутності в учнів можливості долучитися до навчання; у разі проведення понад 50% уроків із предмета в дистанційному форматі; під час оцінювання предметів варіативного складника)

Річне оцінювання

Річне оцінювання МОН рекомендує проводити на підставі семестрових або скоригованих семестрових оцінок. Важливо: річна оцінка не обов’язково є середнім арифметичним від оцінок за 1 та 2 семестри. Під час виставлення річної оцінки мають враховуватися динаміка результатів навчання учня / учениці та сформованість уміння застосовувати набуті знання.

У разі відсутності в тимчасово переміщених учнів та з тимчасово окупованих територій задокументованих результатів оцінювання за І семестр річні оцінки можна виставити за результатами 2 семестру. І навпаки: у разі відсутності результатів підсумкового оцінювання за 2 семестр річне оцінювання можна провести за результатами 1 семестру, проте з урахуванням поточного оцінювання в 2 семестрі.

Якщо після завершення навчання учень / учениця не отримав/-ла річних оцінок, він / вона має право до початку нового навчального року пройти річне оцінювання.

Також у зв?язку зі звільненням учнів від Державної підсумкової атестації у відповідній графі додатку до документа про освіту робиться запис “звільнений(а)”.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь